Roma - knižní nakladatelství


3. Seminář 29.7.2008

Třetí seminář řady úspěšně proběhl v úterý dne 29.7.2008 a zúčastnili se ho zástupci podniků ze Zlínského kraje, Moravskoslezského kraje i z Prahy.

 

 

Co bylo obsahem 3. semináře?

3. seminář řady "To nejlepší z Baťovy soustavy řízení" byl zaměřen na dílčí téma "Jak komunikovat se svými spolupracovníky a zákazníky".

Dopolední program:

V první části dopoledního bloku byli účastníci seznámeni s teoretickými základy, principy a zásadami vnitrofiremní komunikace, marketingu a reklamy. Následoval praktický příklad vnitrofiremní komunikace a využívání různých reklamních prostředků a marketingových nástrojů ve firmě Baťa v 1. polovině 20. století.

 

Polední přestávka a oběd:

V polední přestávce byl pro účastníky připraven oběd ve Zlínském mrakodrapu (21.budova), po kterém měli možnost absolvovat vyhlídku v 16.etáži, shlédnout expozici - ředitelskou etáž - 8.etáži, a samozřejmě také prohlídnout si známý výtah druhého šéfa firmy Baťa (Jana Antonína Bati).

 

Odpolední program:

První část odpoledního bloku byla věnovaná praktické aplikaci.

Druhá část odpoledního bloku patřila doplňkovému programu, kterým byla návštěva Obuvnického muzea s promítáním krátkých reklamních filmů, jež jsou pro reklamu firmy Baťa typické.

 

Pro více informací volejte +420 777 666 592 nebo pište na roma@romanakladatelstvi.cz